• Całoroczna gra "Labirynt słów"

         

        LIDERKĄ gry jest Agata Królikiewicz z kl. 4b.
        Agata, wytrwała podróżniczka, zaprosiła do zabawy innych uczniów. BRAWO!

         

        Oto nasi podróżnicy:
        Lena Doniec 4b (brawo!),

        Sandra Wróblewska 5a (podziwiamy!),
        Hanna Opalińska 5a (oklaski!),

        Nikola Dąbkowska 6b (wiwat!),

        Jan Karpiński 7a (ho, ho!),

        Mikołaj Białkowski 7a (wspaniale!),

        Zofia Ratajczyk 7c (brawo!),

        Łukasz Prikler 7c (tak trzymać!),

        Maria Zając 7g (brawo!),

        Aleksandra Pawicka 7g (brawo!),
        Bartosz Maj 7g (hura!).

         

        Są też wędrowcy, którzy podpisali walizki i zrobili pierwszy krok…

        Autorzy najciekawszych dzienników podróży zostaną docenieni dyplomami
        i drobnymi upominkami.
        Nastąpi to z końcem pierwszego półrocza.

        A NASZA WĘDRÓWKA TRWA DALEJ, DO KOŃCA ROKU SZKOLNEGO.

        MOŻNA DO NIEJ DOŁĄCZYĆ  W DOWOLNYM CZASIE. WYSTARCZY WEJŚĆ DO BIBLIOTEKI

         

        ZASADY GRY W LABIRYNT SŁÓW

        1. Czeka na Was wyprawa.
        2. Na każdej wyprawie podróżnik prowadzi dziennik - Wy również J. Będziecie dysponować specjalnymi „walizeczkami”, w których będziecie gromadzić notatki z Waszej podróży, rozmaite zadania, ciekawostki, odkrycia, własne refleksje… itd. J
        3. Wybierzcie jedną z trzydziestu tras.
        4. Trasa prowadzi przez rozmaite miejsca – realne i fantastyczne.
        5. Każde z tych miejsc jest oznaczone symbolem (litera + liczba, np.: A1, D7, K17 itd.).
        6. Wyjaśnienie każdego z symboli znajduje się na osobnej liście.
        7. Udajecie się zatem we wskazane symbolem miejsce i wykonujecie związane z nim zadanie (lub zadania).
        8. Wskazane zadania związane z danym miejscem znajdują się w specjalnym segregatorze.
        9. Wykonujecie zadanie (lub zadania) samodzielnie. Tak powstałe notatki, rysunki, projekty oraz własne uwagi na temat danego etapu podnóży zamieszczacie w swoim „dzienniku – walizeczce”.
        10. Mogą się gdzieniegdzie zdarzyć zadania, które wymagają odszyfrowania. Oczywiście, najprzyjemniej byłoby samemu „rozgryźć” ów szyfr. Gdybyście jednak woleli skorzystać z pewnej pomocy, to możecie zajrzeć do listy zastosowanych systemów szyfrowania i spróbować dopasować jeden z nich do tego, który próbujecie „złamać”.
        11. W niektórych miejscach wybranej przez Was trasy – po wykonaniu odpowiednich zadań, możecie dokonać przesiadki, czyli zmienić trasę na inną i kontynuować podróż gdzie indziej. Takie zmiany również odnotowujcie w Waszym „dzienniku-walizeczce”.
        12. Po przejściu całej trasy, od początku do końca, możecie również kontynuować swoją wyprawę w zaproponowanych kierunkach albo udać się w zupełnie inną podróż (czyli wybrać kolejną z 30 tras).
        13. Najciekawsze „dzienniki podróży”, czyli walizeczki, zostaną nagrodzone J.

         

        KROK 1: WYBÓR TRASY

         

        KROK 2: SPRAWDZENIE MIEJSCA, Z KTÓREGO ZACZYNAMY PODRÓŻ

                                 (ODCZYTANIE ZNACZENIA SYMBOLU MIEJSCA)

         

        KROK 3: ODNALEZIENIE ZADANIA (ZADAŃ), KTÓRE WIĄŻĄ SIĘ Z POZBYTEM

                                 W DANYM MIEJSCU

         

         

                

           

         

         

  • Librus Synergia
    • Logowanie

  • Biuletyn informacji publicznej